Přeskočit na hlavní obsah

VW ID.Buzz - Technické údaje

 Technické údaje

Poháněcí soustava
Střídavý synchronní, kapalinou chlazený elektromotor uložený vzadu napříč; 150 kW (204 k) a 310 N.m. Lithium-iontový akumulátor 77 kWh (využitelná). Jednostupňový redukční převod. Pohon zadních kol.

Podvozek
Bezrámová konstrukce s pomocnými rámy vpředu i vzadu; všechna kola nezávisle zavěšena, vpředu spodní příčná ramena a vzpěry MacPherson, vzadu víceprvkové zavěšení; odpružení vinutými pružinami a kapalinovými tlumiči, vpředu i vzadu příčný zkrutný stabilizátor; vpředu kotoučové brzdy s vnitřním chlazením, ø 382 mm, vzadu bubnové, ABS/EBD, ESC; hřebenové řízení s elektrickým posilovačem; kola př./zad. od 8J x 19/9J x 19; pneumatiky př./zad. od 235/55 R 19 / 255/50 R 19.

Rozměry a hmotnosti
Rozvor náprav 2989 mm, rozchod kol 1673/1670 mm, d/š/v 4712/ /1985/1951 mm; objem zavazadlového prostoru 1121–2123 l; hmotnost pohotovostní/celková 2471/3000 kg; brzděný přívěs 1000 kg; průměr otáčení 11,09 m, součinitel odporu vzduchu cx = 0,285.

Provozní vlastnosti (údaje výrobce)
Největší rychlost 145 km/h, zrychlení 0–100 km/h za 10,2 s, spotřeba elektřiny WLTP 21,5 kWh/100 km, emise CO2 0 g/km, dojezd (WLTP) 407 km, nabíjení AC/DC max. 11/170 kW.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VW ID.Buzz - Long

Volkswagen ukázal světu prodlouženou verzi ID. Buzz s celou řadou novinek. Volkswagen  představil třetí karosářskou verzi elektrického minibusu  Volkswagen ID. Buzz . Ta nabídne prodloužený rozvor, třetí řadu sedadel a mnohem více místa než stávající krátké provedení. Zdroj: fDrive.cz

Studie ID. Buzz

Mezi představením studie ID. Buzz a sériovou verzí, za jejíž volant první zákazníci usednou letos na podzim, stojí pět let tvrdé práce, kterou odvádějí vývojové týmy značek Volkswagen Užitkové vozy a Volkswagen osobní vozy. Jak vlastně dokázali designéři přenést základní koncept legendárního modelu T1, první generace vozů Bulli, do čistého designu studie zcela elektrického MPV a lehkého užitkového vozu? Podívejte se na cestu Volkswagenu ID. Buzz. Od studie do sériové výroby. Zdroj:  FDRIVE.CZ